محدودیتهای تیرچه یا محدودیتهای خرپای میلگردی

محدودیتهای تیرچه یا محدودیتهای خرپای میلگردی


در تکیه گاه بلوک بتن پاشنه برای تأمین باید صاف ریخته بشود و حداقل پهنای بتن پاشنه 10cm یا ۱ تقسیم بر ۵/۳ ضخامت کل سقف است و حداکثر آن ۱۶ سانتی‌متر م‌باشد. ضخامت بتن پاشنه ۵/۴ تا ۵/۵ سانتی‌متر می‌باشد و باید به اندازه‌ای باشد که کلیه آهن‌های کششی در بتن آن غوطه ور گردد. حداقل فاصله تار خارجی آهن‌های کششی از کف بتن پاشنه ۱۵ میلی‌متر و از لبه‌های کناری بتن و سطح فوقانی آن ۱۰ میلی‌متر است.

اگر از تیرچه در هوای آزاد استفاده شود باید حتماً سقف از زیر به وسیلهٔ اندود ماسه و سیمان به ضخامت 15mmپوشانده شود. فاصله میلگردهای کششی در بتن پاشنه باید حداقل 5mm بیشتر از درشت‌ترین دانه بتن باشد.

 بتن پاشنه باید ریزدانه بوده و عیار ۴۰۰الی۵۰۰ Kg سیمان در متر مکعب شن و ماسه باشد.

اگر به دلایلی حال یا محاسباتی یا آئین‌نامه ای مجبور باشیم که ور ناحیه کشش بیشتر از ۲ میلگرد قرار دهیم می‌توانیم برای صرفه جویی میلگرد سوم را از دوم کوتاه‌تر در نظر گرفته و طول این میلگرد با توجه به منحنی ممان تعیین می‌گردد. برای استقرار میلگرد میانی باید از میلگرد اتصال استفاده کنیم. این میلگرد در عرض عضو کششی خرپای تیرچه قرار گرفته و به میلگردهای کششی جوش می‌شوند. قطر آن ۶ تا ۸ mm کافی است و طول ان به اندازه عرض خرپای تیرچه می‌باشد و تعداد آن در هر متر طول ۲ عدد کافی است.


محدودیتهای تیرچه یا محدودیتهای خرپای میلگردی

محدودیتهای تیرچه , محدودیتهای خرپای میلگردی, محدودیت تولید خرپای میلگردی, محدودیت تولید تیرچه, تیرچه بلوک, تیرچه خرپا, شبکه خرپا , خرپا میلگرد, خرید خرپا, تولید خرپا, خرید خرپای میلگردی, تولید خرپای میلگردی

اشتراک در خبرنامه

پست الکترونیک :   تلفن همراه :  

 
 

تولید باکس پالت فلزی

تولید کننده باکس پالت فلزی با قابلیت طبقه بندی و صرفه جویی در فضای انبار و سهولت در حمل و نقل استفاده می شود