تولید مش فنس (حصار ، نرده ، پرچین)

معرفی فنس و کاربرد فنس و روش استفاده از فنس و تولید کننده فنس و جدول اطلاعاتی فنس


فنس های فلزی با بافته شدن مفتول های فلزی در قطرهای مختلف و چشمه های مختلف تولید می شود . از فنس جهت حصارکشی مکان های مختلف استفاده میشود. در سفارش فنس پارامترهایی مانند عرض فنس ، قطر مفتول فنس و اندازه چشمه فنس باید مشخص شود.
یکی از راه کارهای مرزبندی و ایجاد مانع حصارکشی می باشد.بستن حصار از دیرباز با سنگ و چوب مرسوم بوده و در زمان های نه چندان دور از پرچین های طبیعی که از درختان تیغ دار و گیاهان ایجاد می کردند عملیات حصار کشی صورت می گرفت.قالبا این حصارکشی های امنیت کامل و دوام و عمر مناسب یک حصار با کیفیت را نداشت و پس از چندی کارایی خود را از دست می داد .امروزه روش هایی متفاوتی متداول گشته است که نه تنها موجب گشته عمر حصار بیشتر گردد بلکه کارایی - هزینه ساخت و کیفیت را بسیار مطلوب تر نموده است.

توری حصاری:
یک توری حصاری با کیفیت یک محافظ دارای مقاومتی طولانی – نصب آسان و امنیتی بالا می باشد .به طور مثال توری های حصاری گالوانیزه با مفتول های ویژه ای که یک لایه فلز روی سطح آنها را پوشانده بافته شده است.فلز روی موجب می گردد تا این توری ها در برابر رطوبت و عوامل محیطی تا 50 سال دوام خود را حفظ نماید.
توری های پلی اتیلن حصاری که بیشتر برای حصارکشی های موقت استفاده می گردد دارای مواد uv ضد اشعه و ماورا بنفش خورشید می باشد.این مواد دوام توری های پلی اتیلن حصاری را در طبیعت تا 5 سال تضمین می نماید.
مقاوم ترین توری های حصاری که برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل می باشد .که بالطبع با توجه به هزینه بالای آن برای حصارکشی هایی مانند باغ یا ورزشگاه ها مقرون به صرفه نمی باشد.
توری حصاری از هر جنسی که باشد بسته به نیاز انتخاب می شود تا هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم امنیت محدوده مورد نظر تضمین گردد.
شرکت فولادبافت این آمادگی را دارد با توجه به نیاز وسفارش مشتری توری را در ابعاد، قطر و چشمه های مختلف تولید نماید.  موارد کاربرد این توری در ساخت قفسهای حیوانات،استفاده بعنوان سرند در معادن و پروژه های ساختمانی و راهسازی،استفاده در فنداسیونها و دیواره ها در بتون ریزی ها و مش بندی،محصور کردن باغات،زمینهای کشاورزی و ورزشی،حفاظ بندی درب و پنجره،اتاق سازی ماشین های باری می باشد.  
فنس های فلزی با بافته شدن مفتول های فلزی در قطرهای مختلف و چشمه های  متفاوت تولید می شود .

فنس ها انواع مختلفی دارد:
- فنس های ساده
- تزئینی دکوراتیو
- تیغه دار جوشی
و...


مشخصات فنی فنس:
- در دو مدل ساده و طرح دار
- نصب و راه اندازی سریع و آسان
- مستحکم در برابر چیده شدن و بالا رفتن
- سیستم جامع ستون گذاری
- بدون نیاز به جوشکاری در محل
- رنگ polyester سخت ( ضدآفتاب و خوردگی )
- جایگزین مناب نرده و حصارهای قدیمی

مشخصات فنی فنس


تولید مش فنس (حصار ، نرده ، پرچین)

معرفی فنس, کاربرد فنس, روش استفاده از فنس, تولید کننده فنس, جدول اطلاعاتی فنس, تولید کنندگان فنس, انواع فنس, انواع حصار , انواع پرچین, انواع نرده, تولید کننده حصار, تولید کننده نرده, تولید کننده پرچین, تولیدات فنس, تولیدات حصار,تولیدات پرچین, تولیدات نرده,شرکت فولاد بافت, تولبد تیرچه, تولید مش, تولید فنس, تولید جصار, تولید حصارکشی, تولید نرده, تولید پرچین,تولید شبکه,تولید میلگردی,تولید میلگرد, تولید مش فنس (حصار ، نرده ، پرچین), تولید مش فنس, تولیدات فولاد بافت, شرکت فولاد بافت سبحان

اشتراک در خبرنامه

پست الکترونیک : تلفن همراه :


تولید باکس پالت فلزی

تولید کننده باکس پالت فلزی با قابلیت طبقه بندی و صرفه جویی در فضای انبار و سهولت در حمل و نقل استفاده می شود